Pogosto zastavljena vprašanja

Kdo lahko kupuje v trgovini Meri.si?

V trgovini Meri.si lahko kupujejo tako končni potrošniki kot tudi poslovni subjekti (s.p., d.o.o., itd.). V kolikor nakupujete v trgovini kot poslovni subjekt, med podatki nujno vnesite tudi svojo davčno številko, saj je podatek obvezen za davčne kontrole.

Kako lahko kupim želeni izdelek?

Želeni izdelek dodate v košarico, nadaljujete do odjave, vnesete svoje podatke in izberete način plačila ter dostave. Ko prejemo plačilo, vam bomo izdelek poslali ali pripravili na prevzem, seveda v primeru, če je na zalogi. Če izdelek ni na zalogi, vas obvestimo, ko nam ga bo dobavitelj dobavil.

Do katere ure lahko naročam blago preko spletne trgovine Meri.si?

Blago lahko naročate 24 ur na dan, vse dni v letu.

Ali lahko blago naročam tudi preko telefona?

Da, pokličete lahko na številko 040 568 887 in naročite izdelke, ki jih želite. V primeru naročila po telefonu sprejemamo samo plačila po predračunu.

Koliko znaša strošek dostave za naročene artikle?

Za naročilo zaračunavamo enotno ceno dostave, ki je 4,00€. Storitev dostave za nas opravlja DPD.

Kdaj lahko pričakujem naročene artikle?

V primeru, da je izdelek na zalogi, ga lahko pričakujete že naslednji delovni dan po prejemu plačila. Naročila, ki jih prejmemo preko vikedna, pošiljamo v ponedeljek, torej jih boste prejeli v torek.

Kakšne načine plačila sprejemate?

Trenutno trgovina Meri.si sprejema plačilo preko PayPal-a. Nudimo tudi plačilo po predračunu, kjer vam priznamo dodaten 2% popust.

Rad bi plačal s kartico, pa pri odjavi nimam te možnosti?

Plačevanje s kartico poteka preko modula PayPal, saj je to eden najvarnejših načinov plačevanja preko interneta. Če žeite plačati s kartico in nimate PayPal računa, vseeno izberete PayPal kot način plačila ter nato na PayPal strani izberete “Create a PayPal account” kot je prikazano na spodnji sliki.:

paypal-placevanje-s-kartico

Odpre se vam obrazec, kjer vnesete podatke za plačilo in informacije o kartici:

paypal-placevanje-s-kartico-2

Sedaj lahko varno izvedete plačilo.

Naročil sem izdelek, vendar ne vem, če sem pravilno zaključil naročilo. Kje lahko to preverim?

Po uspešno oddanem naročilu boste prejeli elektronsko pošto s potrditvijo naročila. Status naročila lahko spremljate tudi s prijavo na stran “Moj račun”.

Izdelek bi rad osebno prevzel in plačal. Ali je to mogoče?

Da in ne. Naročene izdelke lahko osebno prevzamete na našem naslovu:
Brnčičeva 9a, 1231 Ljubljana-Črnuče

Naročene izdelke morate plačati po predračunu ali sPayPal-om, saj nimamo gotovinskega poslovanja in zato plačilo ob osebnem prezvemu NI mogoče.

Med potekom naročila sem opazil napis "Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode". Kaj je ta koda in kje jo dobim?

Kode za popuste redno pošiljamo naročnikom na naše e-novice. V kolikor bi radi tudi v prejemali kode za popuste, vam svetujemo, da se prijavite na naše e-novice. Obrazec najdete na dnu vsake strani. Tako boste vsak mesec obveščeni o ugodnostih in popustih, ki smo vam jih pripravili.