Dostava

Način in strošek dostave ter obdelava naročila

  • Cena standardne dostave (na dom v 2-4 dneh) je 4,00 €.
  • DPD večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. V primeru izbire načina plačila z nakazilom na račun podjetja Elektronika Pahor d.o.o. (plačilo po predračunu) se lahko dostava zamakne, saj gre naročilo naprej v proces obdelave po prejemu plačila po predračunu.
  • Pošiljko lahko prevzamete osebno na naslovu Elektronika Pahor d.o.o., Brnčičeva ulica 9a, 1231 Ljubljana-Črnuče, v kolikor ste v procesu naročila izbrali osebni prevzem kot način dostave.
  • Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, se lahko za nov termin dostave po telefonu dogovorite z dostavljavcem DPD-ja.
  • Račun za vaše naročilo je natisnjen in priložen naročenemu blagu v paketu.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@termomer.com ali po telefonu na številko 01 561 51 20. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega artikle, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.